Medlemskab

Fællesskabet stiller ingen krav om ejerskab af en dragt for at opnå medlemskab af fællesskabet.

Fællesskabet har to typer medlemskaber:

1. Medlemskab med dragt.

2. Medlemskab uden dragt/hjælpere.

Da vi er en Star Wars fælleskab for alle, modtager vi gerne ansøgninger fra både den lyse og den mørke side af Kraften, og børn er også velkommen i fællesskabet med deres forældre.

For begge medlemskaber gælder, at det er gratis at være medlem af fællesskabet.

Alle ansøgninger skal sendes til info@troopersforcharity.dk, og herefter kan der gå op til 24 timer, førend man får svar tilbage på om ens ansøgning er godkendt eller ej. Alle ansøgninger bliver godkendt i fællesskab af medlemmerne af Troopers For Charity. Fremsend også gerne et vellignende billede af dig selv i din ansøgning.

Medlemmer med dragt:

Dragterne i fællesskabet skal have en vis standard, og som udgangspunkt med reference i alle Star Wars filmene.
Alle dragter bliver inspiceret af medlemmerne i fællesskabet, før evt. nye medlemmer bliver godkendt, og derfor er det vigtigt, at alle nye ansøgere medsender billeder af deres dragter sammen med deres skriftlige ansøgning.

Hvis du mangler hjælp til noget med din dragt, er du også velkommen til at skrive dette i din ansøgning. Vi har mange eksperter i forhold til dragter, og derfor behøver din dragt ikke være 100 % komplet, når du søger ind.

Når du medsender billeder af din dragt, vil vi gerne have billeder af dig i din dragt:

  • Billeder i dragt forfra.
  • Billeder i dragt bagfra.
  • Billeder i dragt fra begge sider.

Medlemmer uden dragt:

Medlemmer uden dragt benævnes hjælpere/supportere. Hjælperne har samme rettigheder og indflydelse som medlemmer i dragt. Hjælpere er ikke underlagt nogen form for begrænsning i forhold til beklædning til events, men disse opfordres til at iklæde sig Star Wars relaterede tøj, hvis dette haves.

Vores hjælpere er vores vigtigste allierede ude ved events, og deres opgaver kan bl.a. bestå af at hjælpe folk i dragt, tage billeder, snakke med børn og voksne, dele gaver og donationer ud og meget meget andet.

For begge typer af medlemskab gælder følgende:

Alle skal indsende en motiveret skriftlig ansøgning og evt. vedhæfte billeder af dragt/dragter til følgende adresse: info@troopersforcharity.dk

I ansøgningen kunne det være rart at vide noget om – hvem er du, hvor kommer du fra, hvorfor søger du optagelse i Troopers For Charity, og hvad kan du evt. bidrage med til fællesskabet. Derudover kunne det være rart at vide noget om, hvorvidt du ønsker at være supporter eller i dragt.

Herefter gennemgås den skriftlige ansøgning og evt. billeder af dragt/dragterne af medlemmerne af Troopers For Charity, og bliver ansøgningen godkendt, får man svar herom hurtigst muligt.

Bliver den skriftlige ansøgning afvist, får man også besked herom hurtigst muligt.

Alle medlemmers status i fællesskabet revideres en gang hvert år, og derfor opfordrer vi også til, at alle medlemmer deltager i min. 1 arrangement om året – det kan både være et decideret event, et socialt arrangement, et møde eller noget helt fjerde. 

Vi består af en samling Star Wars fans, som har brugt megen tid på at bygge vores egne kostumer, så de er “screen accurate”, hvilket i sig selv kan være en dyr og lang proces. Vi hjælper gerne med at vejlede i forhold til dragter, forhandlere og de klassiske faldgrupper, så alle får den bedste oplevelse i forhold til at investere i en eventuel dragt.

Vi er hyggelige og omgængelige mennesker, som alle har jobs ved siden af hobbyen. Alle medlemmer har adgang til vores medlemsgruppe på Facebook, hvor man udveksler ideer, tanker og skriver sig op til fællesskabets forskellige events.